torstai 28. joulukuuta 2017

''Insinööriys on elämäntapa''

Kysyimme jäseniltämme ajatuksia liittoon kuulumisesta ja insinööriydestä sekä kuinka he ovat hyödyntäneet jäsenpalveluja ja -etuja. 




Miksi kuulut Insinööriopiskelijaliittoon? 


''Edunvalvonnan takia.''
''Tiesin liiton edut ja hyödyt, joten liittyminen oli itsestäänselvyys.''
''Vakuutusten, lakimiespalvelujen ja yhteisön takia.''
''Turvaa tulevalle työuralle.''
''Liityin etujen ja kassan takia. Pysyin samoista syistä.''



Mikä on parasta Insinööriopiskelijaliitossa? 


''Hyvät koulutukset.''
''Yhteisö.''
''Verkostoituminen, tutustuu ihmisiin ympäri Suomea.''
''Samanhenkiset ihmiset.''



Kuinka olet hyötynyt liiton jäsenyydestä? 


''Palkkasuositus on tosi helppo tapa perustella omaa palkkatoivetta töitä hakiessa.'' 
''Hyödyllisimmäksi olen kokenut matkavakuutuksen. Lisäksi olen käyttänyt paikallisia etuja.''
''Olen löytänyt nettisivuilta vaikka ja mitä hyödyllistä  tietoa.''
''Viimeisimpänä soitin lakimiehelle, joka auttoi minua laskemaan kesälomani, joita olin työaikanani tienannut, kun niistä oli epäselvyyksiä työpaikalla.''
''Olen käyttänyt CV- ja työnhakupalveluja.'' 
''Juridiset hyödyt sopimusten kanssa.''
''Olen päässyt osallistumaan hyviin koulutuksiin ja erilaisiin tapahtumiin, joissa olen tutustunut mukaviin ihmisiin.'' 



Miksi sinusta tulee insinööri? 


''Haluan arvostetun ammatin.''
''Insinööriys on minulle sopiva mielentila.''
''Insinööri-titteli avaa ovia moniin eri ammatteihin.''
''Veri vetää mahtavaan ammattikuntaan.''



Mikä on parasta insinööriydessä? 


''Yhteenkuuluvuuden tunne. Ja upea lakki!''
''Tekninen ammattiosaaminen.''
''Tiivis yhteisö, itselle mielenkiintoiset tehtävät ja melko hyvä palkkaus alalla.''
''Kiinnostava ja haastava ympäristö.''



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti